Дистанційне навчання учнів ЕЗОШ № 7 під час карантину
з 27.04.2020 по 03.05. 2020
Предмет зарубіжна література література
Вчитель Клементьєва К.В.
|
ЗАВДАННЯ
|
|
5
клас
1. Переглянути презентації «Р.Дал «Творчість» та «Р.Дал
«Чарлі та шоколадна фабрика»
2. Виконати в зошиті письмову роботу за матеріалами
презентації– фото розмістити в Класрумі – на оцінку.
3. Переглянути відео уроки
1. Роальд Дал
"Чарлі й шоколадна фабрика" (життя письменника, історія книги)
2. Р. Дал
"Чарлі й шоколадна фабрика" (аналіз твору)
3. Р.Дал
"Чарлі й шоколадна фабрика" (система образів) https://www.youtube.com/watch?v=xzxrm827WNw
4. Експрес-урок
Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика"
На основі матеріалів доробити письмову роботу
(конспект) в зошиті та використати для заповнення таблиці «Персонажі твору»
4. Заповнити таблицю «Персонажі твору» (в зошиті,
приєднати роботу до Класрума) – на оцінку.
5. Виконати перевірочну роботу в Гугл- формі
(виконується онлайн)
6. Виконати тести «Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна
фабрика"»
Код доступу 443858 за
посиланням join.naurok.ua до 11 травня 22:00
(якщо не відкриється в Класрумі)
7. Розгадати кросворд. (в зошиті, перевірка після
карантину) – на оцінку.
8. Виконати творчу роботу (на вибір) на тему:
• виготовити
Золоті квитки.
• зобразити
план подорожі на шоколадну фабрику.
• підготувати
повідомлення (або міні- проект) про
виготовлення шоколаду.
• зробити
малюнки до твору.
• скласти
кросворд за повістю-казкою.
• скласти
рекламу книги Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика".
• придумати
продовження твору.
Роботу (фото)
приєднати до Класрум, оригінал роботи здається після карантину. – на оцінку
9. Виписати відмінності між літературним твором та
художнім фільмом (для тих, хто не здав)
10. Для розвитку інтелекту:
• Подивитися
буктрейлер "Чарлі і шоколадна фабрика"
• Пройти
тести Дарелл "Чарлі і шоколадна фабрика"
• Перевірити
знання у грі «Перший мільйон Роальд Дал "Чарлі й шоколадна фабрика"
|
|
6
клас
1. Переглянути презентацію
«Ідеї миру, творчого єднання у творі
Лонгфелло «Пісня про Гайавату», написати характеристику Гайавати.
2. Виконати в зошиті тестову роботу (за матеріалами
презентації) – фото розмістити в Класрумі – на оцінку
3. Вивчити уривок з поеми «Пісня про Гайавату» -
«Звернення Гітчі – Маніто»- текст розміщено в презентації
4. Уривок напам’ять зняти на відео (камеру тримати на
відстані 2-х метрів) виразне читання вірша та переслати на вайбер 0957491072
5. Виконайте тестову роботу ГЛонгфелло «Пісня про
Гайавату»
Код доступу 239337 за
посиланням join.naurok.ua до 3
травня 22:00
(якщо не відкриється в Класрумі)
6. Зробити ілюстрацію до твору (за бажанням)
|
|
7
клас
1. Подивитися експрес-уроки за новелою «Останній листок
»
Зарубіжна література. О.Генрі "Останній
листок" https://www.youtube.com/watch?v=AI_BSZBlfXA
Зарубіжна література. "Останній листок"
О.Генри 7 кл. Вчитель: Якимчук Г.В. Образи дівчат
2. В зошиті (на основі відео уроків) зробити письмову
характеристику героїв твору, виписати основні думки твору. ( на оцінку –
перевірка після карантину)
3. Написати міні- твір на одну з тем:
• «Якої ви
думки про шедевр Бермана і його вчинок?»
• «А ти
зміг би?» (на місце героя поставити себе, знайти вихід із ситуації)
• «Чи
здійснилася мрія старого Бергмана?»
• «Чи можно
«картину» Бергмана назвати шедевром?»
• «Чому
новела має назву «Останній листок» і чи може мистецтво врятувати життя
людині?»
• «Написати
історію, як склалися долі Сью та Джонсі»
(твір прикріпити в Класрум або переслати на пошту klementeva.katerina74@gmail.com
, можно в друкованому варіанті).
4. Пройти тестування за темою «О. Генрі. Новела
«Останній листок»
Код доступу 983196 за
посиланням join.naurok.ua до 5 травня 21:00 (якщо не відкриється в
Класрумі)
5. Творча робота «Намалювати ілюстрації до новели.»
6. Прочитати новелу Герберта Уеллса «Чарівна крамниця»
(аналіз на наступному тижні)
|
|
8
клас
Аналіз комедії Мольєра
"Міщанин-шляхтич", контрольна робота №5
1. Опрацювати статтю
підручника «Мольєр «Міщанін –шляхтич»
2. Переглянути відео
уроки:
А)
«Основні образи комедії "Міщанин-шляхтич"», виписати характеристики головних образів твору (за
відеоматеріалом) https://www.youtube.com/watch?v=t3rCRREMqrY
Б) «Образ головного героя» - скласти
характеристику пана Журдена –на оцінку (перевірка після карантину)
В) «Основні образи комедії
«Міщанин-шляхтич». Засоби творення комічного в комедії» -виписати засоби
творення комічного з прикладами, та виконати вправу «Незакінчене речення» в
зошиті – на оцінку - фото завдання переслати в Класрум
3. Закріпити знання,
виконавши інтерактивні вправи:
1. вправа "Пари персонажів п'єси
"Міщанин-шляхтич" https://learningapps.org/display?v=pdvymxxh218
2. вправа "Образи п'єси "Міщанин-шляхтич" https://learningapps.org/display?v=pobosqhv518
3. вправа "Перший мільйон" за комедією
"Міщанин-шляхтич"
4. вправа "Засоби комічного"
5. вправа "Послідовність подій в п'єсі
"Міщанин-шляхтич" (записати в зошит, переслати в Класрум) - на
оцінку
4. Виконати тест «Жан
Батист Мольєр "Міщанин - шляхтич"»
Код доступу 741519
за посиланням join.naurok.ua
(якщо не відкриється в Класрумі), тест активний до 9 травня 22:00. (завдання
розташовано окремо)
5. Виконати «Контрольну
роботу» (№5) за темою «Бароко і класицизм»
Код доступу 247343 за посиланням join.naurok.ua
(якщо не відкриється в Класрумі), тест активний до 9 травня 23:00 (завдання розташовано окремо)
|
|
9
клас
Завдання з 21.04 по 02.05
1. Переглянути відео урок по темі «Г.Ібсен «Ляльковий
дім»
2. Подивитися
переказ твору «Ляльковий дім» (для тих, хто не прочитав твір) https://www.youtube.com/watch?v=WV9HCfn1iwU
3. Опрацювати матеріал презентації, під час перегляду
зробити в робочому зошиті конспект. (конспект буде перевірятися після
карантину) – на оцінку.
4. Виконати тести на
платформі «На Урок» до 3 травня 22:00 Код доступу 975312 за посиланням
join.naurok.ua
(Якщо не відкриється на Класрумі).
5. Виконати
«Літературний диктант» за ГУГЛ формою (онлайн) –на оцінку
6. В
робочому зошиті написати творчу роботу (фото переслати в класрум або на пошту
klementeva.katerina74@gmail.com) – на оцінку
7. Читати Б.Шоу «Пігмаліон»
|
|
10
клас
1. Повторити матеріал «Поезія Модернізма».
2. Доробити роботи попередніх тижнів.
3. Виконати контрольну роботу з теми «Творчість
Ш.Бодлера, П.Верлена, А.Рембо», використавши
або Перейдіть
за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/gnq914
Тест активний
до 02.05
|
|
11
клас
1. Повторити тему «Творчість Б.Брехта, П.Целана,
Г.Белля, Е.Хемінгуея, Г.Маркеса»
2. Доробити та переслати завдання попередніх тижнів для
зарахування.
3. Виконати контрольну роботу з теми, використавши посилання https://vseosvita.ua/go введіть
код: wws714
або перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/wws714
Робота буде активна до
02.05.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий