вторник, 14 апреля 2020 г.


Дистанційне навчання учнів ЕЗОШ № 7 під час карантину
з 13.04.2020 по 17.04. 2020
Предмет зарубіжна література література
Вчитель Клементьєва К.В.


ЗАВДАННЯ
5 клас
1. Вивчити напам’ять уривок з твору М.Цветаєтаєвої  «Книги в червоній палітурці» (на вибір 12 строчок) або виразно прочитати твір.
2. Зняти на відео (камеру тримати на відстані 2-х метрів) виразне читання вірша та переслати на вайбер 095-7491072 або з посиланням на ваш гул –диск.
3. Виконати контрольну роботу з теми «Сила творчої уяви»
6 клас
1. Познайомитися з темою «Творчість Роберта Бернса. Ідея любові до Батьківщини в поезії «Моє серце в верховині…»»
2. Переглянути презентацію «Творчість Р.Бернса»
https://drive.google.com/open?id=1zErGUpNR94ZA90gLPcsdgA3xyD0lT5Ad
3. Переглянути відео поезії Роберта Бернса «Моє серце в верховині…»»
4. Вивчити поезію напам’ять, зняти на відео (камеру тримати на відстані 2-х метрів) виразне читання вірша та переслати на вайбер 0957491072
7 клас
1. Подивитися міні- фільми «Притча о добре» и «Притча о маленьком чуде», порозмірковувати, що об’єднує ці фільми.
2. Подивитися презентацію «О.Генрі»

3. Подивитися відеоурок  «О. Генрі. Дари волхвів» https://www.youtube.com/watch?v=yyjUEZpRgg0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3xkJWvCLqz7NLzfU7K__2a8t75SHH9-Ofk1mzMwJito-sMhqHSuJ19O-o
4. Прочитати новелу «Дари волхвів»
5. Подивитися буктрейлер до новели О.Генрі "Дари волхвів" https://www.youtube.com/watch?v=TdoelD5_ts8
6. В зошит виписати визначення новела, псевдонім, історія псевдоніма О.Генрі, композиція та фінали твору.
7. Написати твір – есе на одну з тем: ««Хто більше щасливий: той, хто дарує, або хто приймає подарунок?» або “Чому герої твору є волхвами?”
8 клас
1. Переглянути відео урок «Барокко. Презентація доби»

2. Зробити конспект з теми «Загальна характеристика доби барокко» (перевірятися буде після карантину).
3. Опрацювати статтю підручника «Доба барокко»
4. Прочитати статтю підручника «Творчість Луїса де Гонгора- і- Арготе»
5. Прочитати поезію «Галерник», відповісти на питання (усно), зробити аналіз поезії (письмово, на оцінку), визначивши тему, ідею твору, особливості барокковської символіки та зображення ліричного героя. (аналіз сфотографувати та приєднати до Класрума)

9 клас
1. Переглянути презентацію "Основні тенденції розвитку драматургії..."

2. Під час перегляду зробити в робочому зошиті конспект.
3. Опрацювати матеріал підручника за даною темою та доповнити конспект.
4. Записати в зошит : а) хронологічну таблицю “Життя та творчість Г.Ібсена”
                                      б) створити презентацію на данну тему
         (вислати на пошту klementeva.katerina74@gmail.com   або помістити через посилання на класрум).
5. Прочитати драму Г.Ібсена «Ляльковий дім»

10 клас
1. Пройти тестування на тему «Творчість Поля Верлена» на join.naurok.ua
10-А Код доступу 246009
10-Б Код доступу  895803
10-В Код доступу 234717
Завдання необхідно виконати до 23 квітня до 23.00

2. Опрацювати матеріал підручника «Творчість Артюра Рембо» та інтернет джерела.
3. Зробити презентацію «Особливості життя та творчості Артюра Рембо» (оцінка високого рівня), або зробити конспект на дану тему (оцінка достатнього рівня), звернувши увагу на аналіз поезій, які потрібно прочитати.
3. Прочитати вірші «П’яний корабель », «Голосівки», «Моя циганерія», зробити аналіз поезій.

11 клас
1. Пройти тестування на тему «Г.Г.Маркес«Стариган із крилами» на join.naurok.ua
 Код доступу 723678 
Завдання необхідно виконати до 23 квітня до 23.00

2. Проаналізувати зміст оповідання «Стариган із крилами»
3. Творча робота: написати філософський твір - есе на тему: «Чи повернеться янгол до людей?» або «Чому людство не потребує дива?»

Комментариев нет:

Отправить комментарий