пятница, 15 мая 2020 г.


Дистанційне навчання учнів ЕЗОШ № 7 під час карантину
з 11.05. 2020по 17.05. 2020
Предмет зарубіжна література література
Вчитель Клементьєва К.В.

ЗАВДАННЯ

                                         5 клас
1. Переглянути презентацію «Туве Янссон «Капелюх чарівника»
https://drive.google.com/open?id=1fkYV82y1QN1VKMn7Ns2gOVu5m1WaxGK0
2. Переглянути відео уроки
·        «В країні Мумі-тролів»
·        «Експрес-урок до твору Туве Янссон "Комета прилітає"
3. Переглянути мультфільми за творами Туве Янссон
·        «Муми-тролль и комета Туве Янсон» (пропоную один з них) 

4. Прочитати оповідання «Комета прилітає»
5. Виконати в зошиті письмову роботу за матеріалами презентації та відеоматеріалів:
- Скласти схему родини мумі тролів (з короткою характеристикою членів родини)
- Скласти схему «Що я знаю про Т.Янссон»
- Скласти схему «Що я знаю про мумі тролів» (життя, виховання, ставлення до оточуючих)
  !!! Фото розмістити в Класрумі – на оцінку.
5. Виконати тести «Туве Янссон "Комета прилітає"»
Код доступу 152843 за посиланням join.naurok.ua до 20 травня 22:00 (якщо не відкриється в Класрумі) та по бажанню «Гру- відповідності»
  

                                        
                                                       6 клас
 Контрольна робота «Поетичне бачення світу»
Пройти тестування за темою «Контрольна робота «Поетичне бачення світу»

Код доступу 771685 за посиланням join.naurok.ua  до 19 травня 23:00
(якщо не відкриється в Класрумі)
 !!! Тест має обмеження –30 хвилин часу
 !!! Для бажаючих пройти «Гру на швидкість» за твором.

          Тема «Образ майбутнього в літературі»
·        Творчість Рея Бредбері «Усмішка»
1. Прочитати статтю підручника з теми.
2. Прочитати оповідання «Усмішка»
3. Переглянути відеоматеріали з теми:
        1) Експрес-урок. Рей Бредбері. До підручника «Зарубіжна література 6 клас», К.: Грамота, 2019.
        2) Буктрейлер «Рей Бредбері «Усмішка»
        3) Book Trailer. Рей Бредбері "Усмішка"
        4) Анкета оповідання Р.Д. Бредбері "Усмішка"
4. На основі відеоматеріалів скласти «Анкету оповідання» (фото роботи приєднати до Класрума  --- на оцінку)
5. Пройти тестування за темою «Рей Бредбері «Усмішка»
Код доступу 421211 за посиланням join.naurok.ua  до 19 травня 23:00
(якщо не відкриється в Класрумі)
 !!! Тест має обмеження –20 хвилин часу
 !!! Для бажаючих пройти «Гру на швидкість» за твором.

6. Для бажаючих х/ф «Усмішка» Ray Bradbury's "Smile" 2007 https://www.youtube.com/watch?v=3_ou7Z2dUvo
·        Роберт Шеклі "Запах Думки".
1. Прочитати статтю підручника з теми.
2. Прочитати оповідання «Усмішка»
3. Переглянути відеоматеріали з теми:
           1) Експрес-урок. Роберт Шеклі. До підручника «Зарубіжна література 6 клас», К.: Грамота, 2019.
       2) Експрес - урок із зарубіжної літератури "Запах Думки". Роберт Шеклі
       3) Роберт Шеклі "Запах думки "
       4) Роберт Шеклі «Запах думки» (аудиокнига)
4. На основі відеоматеріалів записати в зошит героїв- тварин з філворду, тему та ідею твору, характеристику Лероя Кліві (фото роботи приєднати до Класрума  --- на оцінку)
5. Для бажаючих – написати фантастичне оповідання (розмір 1-1,5 сторінки) -- фото роботи приєднати до Класрума  --- на оцінку




                                         7 клас
1. Подивитися експрес-уроки за оповіданням Рюноске Акутагава «Павутинка»


2. Прочитати оповідання Рюноске Акутагава «Павутинка», опрацювати матеріал підручника, звернувши увагу на питання (записати відповіді в зошит) – на перевірку на оцінку
·        Коли та де відбуваються події новели?
·        Що може символізувати ранок? 
·        Хто є головними героями притчі?
·        Хто такий Будда? 
·        За що Будда дав шанс Кандаті вибратися з пекла?
·        Для чого Будда дав йому, страшному лиходієві такий шанс? 
·        Які муки терпів Кандата в пеклі?
·        Чому Кандата не вибрався з пекла?
·        Чому павутинка розірвала не під Кандатою, а над ним?
·          Про яку рису свідчить такий вчинок Кандати?    
·        Чому у Будди було смутне обличчя? 
·        Чому навчає новела?
3. Використати аудіо книгу "Павутинка" - Акутаґава Рюноске

4. Виконати контрольну роботу з теми «Світова новела»
Код доступу 528725 за посиланням join.naurok.ua  до 20 травня 22:00
(якщо не відкриється в Класрумі)
 !!! Тест має обмеження –30 хвилин часу
 !!! Для бажаючих пройти «Гру на відповідність» за твором.



                                          8 клас
Аналіз твору Барбари Космовської «Буба», «Буба : мертвий сезон»
1. Опрацювати матеріал відео уроків:
   А)  Експрес-урок із зарубіжної літератури у 8 класі за романом Барбари Космовської "БУБА".
   Б) Барбара Космовська
  В) "Буба" Барбари КОСМОВСЬКОЇ
2. Онлай прочитати повість.
3. Письмово в зошиті виписати значення «Підліткова література» та дати «Характеристику Буби та її родини, чи щаслива героїня твору?»    ( фото розмістити на Класрумі або перевірка буде в зошиті) – на оцінку.
4. Виконати тест «Барбара Космовська «Буба»
    Код доступу 344132 за посиланням  join.naurok.ua (якщо не відкриється в Класрумі), тест активний до 19 травня 22:00.
5. Прочитати А. де Сент – Екзюпері «Маленький принц»

                                          9 клас
1. Опрацювати матеріал підручника з теми Бернард Шоу «Пігмаліон»

2. Переглянути відео урок по темі «Б. Шоу «Пігмаліон»»
Експрес урок: Бернард Шоу "Пігмаліон"
Відеоурок Бернард Шоу."Пігмаліон"
3. Подивитися переказ твору «ПИГМАЛИОН» (для тих, хто не прочитав твір)
 На допомогу фільм Пигмалион (1938)
4. Опрацювати додатковий теоретичний матеріал до уроку
5. Виконати тести на платформі «На Урок» до 19 травня 22:00                    Код доступу 992648  за  посиланням   join.naurok.ua  (Якщо не відкриється на Класрумі).
6. Виконати контрольну роботу №6 з теми «Нові тенденції в драматургії наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. Творчість Г.Ібсена, Б Шоу.» (виконати тести на платформі «На Урок» до 20 травня 22:00                    Код доступу 107248  за  посиланням   join.naurok.ua  (Якщо не відкриється на Класрумі).
!!! Читати М.Булгаков «Собаче серце»

                                          10 клас
Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття
 1. Опрацювати матеріал підручника з теми «Зміни в драматургії на початку ХХ століття» (зробити конспект, приєднати на Класрум, або здача на перевірку зошита після 24.05)
2. Опрацювати матеріал підручника та переглянути відеоматеріали з теми «Моріс Метерлінк «Синій птах»
·        Експрес-урок із зарубіжної літератури «Синий птах»
·        Експрес урок: Моріс Метерлінк
3. Зробити в зошиті конспект на основі «Матеріалу до вивченні драми – феєрії «Синій птах»»
4. Написати твір- мініатюру «Що для мене означає щастя?» (фото приєднати на Класрум, або вислати на пошту, або перевірю під час здачі зошиті)
4. Виконати тести на платформі «На Урок» до 21 травня 22:00                    Код доступу 320678  за  посиланням   join.naurok.ua  (Якщо не відкриється на Класрумі).

!!! Читати роман Пауло Коельйо «Алхімік»

                                          11 клас
1. Опрацювати матеріал підручника та переглянути відеоматеріали з теми «Театр абсурду», «Постмодернізм»
Підготувати або реферати, або презентації, або відеоматеріали( всього 2 чи більше) про творчість:
А)  драматургів : Фрідріха Дюрренматта, Макса Рудольфа Фріша, Ежена Йонеско, Семюеля Беккета (одного на вибір),
Б)  письменників –постмодерністів (одного на вибір),
матеріал приєднати на Класрум, або (кращє) вислати на пошту – на оцінку klementeva.katerina74@gmail.com






Комментариев нет:

Отправить комментарий